Wie zijn wij?

Geschiedenis

Ivemar werd opgericht in Halle in 2004 als algemeen transportbedrijf en kende in de beginjaren een gestage groei.

De activiteiten werden echter al snel gefocust op de voedings- en farmaceutische industrie. Dit zijn immers terreinen binnen de transportsector die een grote zorgzaamheid en hoog kwaliteitsniveau vereisen. Deze specifieke standaarden passen precies bij het normenkader dat de onderneming zich stelt.

Dit maakte de verhuis naar de locatie in Braine-L’Alleud noodzakelijk, waar zowel kantoren als een warehouse konden geëxploiteerd worden. De onderneming kon ook op haar uitstekende reputatie rekenen om verder uit te breiden.

In 2014 en in 2015 ontving zij de Trends Gazelle Transport Award binnen de categorie kleine ondernemingen, met vermelding van haar sterke groei in omzet, personeel en investeringen.

In 2014 werd een gebouw in Saintes gekocht en volledig gerenoveerd tot een performant administratief gebouw en een nieuw warehouse voor klanten uit de farmaceutische en ook medische industrie (medical devices).


Ons team

Momenteel telt de onderneming ongeveer 50 medewerkers, waarvan ongeveer 15% administratief personeel.



Onze medewerkers voldoen aan strikte voorwaarden. In onze vestigingen beschikken wij over een viertalige klantendienst, intensief opgeleide en ervaren logistieke medewerkers, ADR-adviseurs, een verantwoordelijke kwaliteit en een preventieadviseur niveau II. Onze chauffeurs zijn meertalig, flexibel, gekwalificeerd en betrouwbaar. Zij beschikken over een geldig ADR-certificaat en uitvoerige vorming in veiligheid, hygiëne, GDP, Air Cargo.

Wij willen de goederen die ons toevertrouwd worden, behandelen op een manier die overeenstemt met onze hoge kwaliteitseisen. In onze onderneming investeren we daarom in faciliteiten en een team van medewerkers die beantwoorden aan deze vraag naar nauwkeurigheid en professionaliteit.


Kwaliteitscharter


Ivemar streeft naar langetermijnrelaties met alle partijen die betrokken zijn bij onze onderneming.

Ivemar wil zich op de markt kunnen blijven onderscheiden door uitzonderlijke kwaliteit. Daarom investeren we onafgebroken in de kwaliteit van onze dienstverlening, in de optimalisatie van onze bedrijfsprocessen en in de communicatie met onze belanghebbenden.

Bij Ivemar is kwaliteit geen losstaand iets: het maakt deel uit van de bedrijfscultuur en wordt continu gecontroleerd en verbeterd.

Kwaliteit bij Ivemar is niet iets dat we aan ons dagelijks werk toevoegen. Kwaliteit is ons dagelijks werk.

Onze kwaliteitscontrole is gebaseerd op 3 pijlers:

  • Al onze diensten moeten aan de verwachtingen van de klanten voldoen.
  • Ivemar wil een kwaliteitsspeler zijn voor alle belanghebbenden. Er wordt naar gestreefd een echte “kwaliteitscultuur” op te bouwen, waarbij alle belanghebbende partijen, van klanten over leveranciers en werknemers tot aandeelhouders, betrokken zijn.
  • Door open communicatie en een heel bewuste manier van omgaan met kwaliteit streeft Ivemar ernaar om altijd aandachtig te zijn voor de externe en interne verwachtingen van de klant en te luisteren naar de feedback van onze klanten.


{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x